e

Şaşırmış

Kızgın

Üzgün

07.15 trenine yetişmek için Başçarşıdaki otelimizden sabahın erken saatlerinde ayrıldık. Hem acaba yer olur mu hem de yetişebilecek miyiz gibi düşünceler zihnimizi meşgul ederken. Başçarşıdaki sebilin önündeki duraktan geçen bir taksiyi durdurduk ve ne kadara götüreceğini sorduk. 10 KM/BAM ‘a götüreceğini söyleyince taksiye bindik.

10 dakika içinde Zeljenica Stanica’da idik. Otobüslerde sebilin oradaki duraktan geçiyor ancak riske atmak istemedik. Bu arada taksiden inerken taksimetre 7 Km fiyat yazıyordu 🙂 siz anlaşmadanda gidebilirsiniz.

Başçarşıdan istasyon yaklaşık 2-2.5 km uzaklıkta zamanımız olsa geze geze yürünecek bir mesafe :)ve ayrıca hemen yan tarafında da otobüs istasyonu var. Şayet treni kaçırırsanız saat başı Mostar otobüsleri ile de yolculuk yapabilirsiniz. Biz işin doğasını görmek ve nostalji yapmak istediğimiz için treni tercih ettik. Gerçi otobüslerde nostalji yapacak derecede eski :).

Sarajevo Train Station

Yeniden Hatırlatalım

Saraybosna Tren Sefer Saatleri:

Saraybosna – Mostar Tren saatleri

07.15 ve akşam 17.0 hareketli

Mostar- Saraybosna Tren saatleri

06.36 ve akşam 16.06

Not. Saatler mevsimsel değişebilir erken gitmenizde fayda var.

Yolculuk takriben 2.30-2.45 saat sürüyor.

_____________________

Tren tam vaktinde geliyor. Kondüktor binerken kontrol ediyor ve boş bulduğunuz yere oturuyorsunuz. Zaten balkan ülkelerinde koltuk numarası olayı tam bir muamma.

2 saat 45 dakikalık yolculuktan sonra Mostar’a iniyoruz.

2 kişi tek yön bilet fiyatı 28 KM Eğer gidiş dönüş alırsanız %10 indirimli alırsınız.

Biz bir gece konaklayacağımız ve dönüş şeklimiz belli olmadığı için tek yön aldık.

Bosna’da mint çayı favorimiz 🙂

Tren istasyonunda biraz vaktimiz olunca nane çayı içtik.

Çaylar 1.5 KM Veee Mostar!

Mostar köprüsü ve heryer çok yakın. Otelimize ve oradan eski çarşıya, kiliselere. camilere gezerek gittik.

#bosna #sarajevo #Mostara #Nasıl #Gidilir #Balkan #Gezimiz #mostar #bridge

etiketlerETİKETLER
Üzgünüm, bu içerik için hiç etiket bulunmuyor.